Anne – Baba Duası – Minik Dualar Grubu

Anne – Baba Duası – Minik Dualar Grubu

ANNE BABA DUASI

Minik minik adımlar atar iken ben
Bir elimden babam tuttu,bir elimden annem
Rabbim hep sev onları ayırma rahmetinden
Mahrum etme merhametinden
Rabbim hep sev onları ayırma cennetinden
Cennettede bir birimizden..

772 responses to this post.

  1. çok güzel bir dua okudunuz sizin hepinize çok teşekürler dilerim çok güzel

    Cevapla

  2. Posted by aleyna on Mart 26, 2009 at 5:28 pm

    BEN BU İLAHİYİ SEWİYORUM AMA ARKADAŞIM ANNESİNİ KAYBETTİĞİ İÇİN BU İLAHİYİ ONA DİNLETMEMEYE ÇALIŞIYORUZ ÇÜNKÜ AĞLADINDA BİZDE AĞLIYORUZ

    Cevapla

  3. Posted by aleyna on Mart 26, 2009 at 5:36 pm

    BEN BU İLAHİYİ BİR KİŞİ HARİÇ HERKEZE GÖNDERİYORUM ÇÜNKÜ ONUN İÇİNDEN ANNESİ GİTTİ WE ONUN ÜZÜLMESİNİHİÇ İSTEMİYORUM ONLA HERKEZ DALGA GEÇİYOR AMA BEN ONUN HİÇ AMA HİÇ ÜZÜLMESİNİ İSTEMİYORUM FADİME SENİ ÇOK SEWİYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORUM ARKADAŞIN ALEYNA SANA DESTEK LİCEM SONSUZA DEK CNM ARKADAŞIM

    Cevapla

  4. Posted by Ajda on Nisan 18, 2009 at 6:03 pm

    bende istiyorum bu ilahiyi Allah rizasi icin ne olur yollayin … Skyp- Ajdikoo

    Cevapla

  5. selam arkadaşlar ilahi çok güzeldi
    benim gibi düşünen varsa e mail adresim

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

