Teşekkür Ederim Allah’ım – Minik Dualar Grubu

Teşekkür Ederim Allah’ım – Minik Dualar Grubu

teşekkür ederim allahım

teşekkür ederim allahım

teşekkür ederim allahım
seni çok seviyorum allahım

sen ganisin,sen rahimsin
sen kerimsin Allahım
sen seversin sevilirsin
sen tek birsin Allahım

bir gül aldım elime
görmem için göz verdin
koklamaya burnumu
tutmam için el verdin

teşekkür ederim Allahım
seni çok seviyorum Allahım

anneciğimin sesini
duymaya kulak verdin
ondan dua öğrendim
söylemeye dil verdin

teşekkür ederim Allahım
seni çok seviyorum Allahım

sen ganisin,sen rahimsin
sen kerimsin Allahım
sen seversin sevilirsin
sen tek birsin Allahım

teşekkür ederim Allahım
seni çok seviyorum Allahım

229 responses to this post.

  1. seni seviyorun allahım seni her zaman yanımda bekliyorum seni seviyorum işte ben seni bu ilahi sözleri ile ve bu sözleri sana el açarak söylediğim de söylüyorum ben senş çom ama çok seviyiyorum inşallah alahım ellerinizden öpe şansını bulurum ve bjen sizi hwr zaman çok seviyorum

    Cevapla

  2. ben bu duaya bayılıyorum çoook seviorum ben bu grubuseviyorum çooooook seviyorum bu duaya baıyılyorumü

    Cevapla

  3. BENCE ŞÖYLE OLMALIYDI TEŞEKÜR EDERİM ALLAHIM SENİ ÇOK SEVİYORUM ALLAHIM CANIMDAN BİLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ÖYLE OLMALIYDI BENCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    Cevapla

  4. BENCE ÇOK GÜZEL ALLAHIMIN BANA HER İHTİYACIM VARSA VERDİ ŞİMDİ BEN ONUN İSTEDİĞİNİ YAPACAM ETEK TAKICAM BAŞÖRTÜ ÖRTÜCEM VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ALLAHIM IN İSTEDİĞİ GİBİ OLUCAM.

    Cevapla

  5. Posted by Rahime Acar on Haziran 16, 2009 at 3:35 pm

    kardeşler cüm.selamun aleykum ebedi sevgi zaten kalıcı olandır canımızdan da çok sevdiğimiz tüm yakınlarımızdan bile çok sevdiğimiz anlamına gelir ebedi olan zaten çok sevilir ve ebedi kalır sözde olmayan özde olan sevgidir kimseler mani olamaz biz kulları yaratan bizlere can veren rızıklarla rızıklandıran Allahımıza o kadar çok ihtiyacımız varki ne yalan dünyada biter ne de ebedi olan gerçek hayatta biter iş te bu yüzden ne kadar şükretsek az dır gelen ne kadar dertler sıkıntılar varsa onlara da ne kadar hamdetsek azdır kardeşler her daim hamd ve şükürlerimize devam edelim İNŞAALLAH namazda ve namaz da zaten şükrediyoruz diyenler oluyor ama namaz haricin de de hamdedip şükredelim her daim her nefes alışımızda şükür gerkir her uyanışımızda şükür gerekir her yürüyüşümüzde her bakışımız da şükür gerekli her kalp atışında her şah damarın atışında her güzel olan şeylerde şükür gerkir bizi çok sevip düşünen bizlere her iyi olanları verene şükürler olsun her daim ebeden ve daimen bizlere her nekadar sıkıntılar dertler verdiyse ebeden ve daimen hamdu senalar olsun diyelim bunları unutmayalım İNŞAALLAH cüm .hakkını zı helal edin benim hakkım varsa helal olsun İNŞAALLAH yorum yapan kardeşlerden ve emekleri geçen tüm kardeşlerden ve tüm sevdikleriniz den de ALLAH Razı olsun İNŞAALLAH ECMAİYN AMİYN

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

